Ich habe mich tunlichst durch die Hilfeseiten geklickt auf ricardo um Informationen zu sammeln wie ich das am besten 'agattige'.
Auch habe ich hier die Beiträge gelesen die andere geschrieben haben,leider geht es oft um Probleme und deren Lösung,ich bin aber am Grundsätzlichen und euren Erfahrungen interessiert..
Ich möchte gerne meine Cd's und Bücher und verschiedenes anderes,wie z.B. gebrauchte Kindersachen,auf Ricardo verkaufen.
Habt ihr Tips und Tricks auf was ich achten muss damit für mich aber auch eventuelle Käufer alles reibungslos läuft??
grüessli
LL
Handeln auf Ricardo--Tips und Tricks:)
Dieses Forum wird bald eingestellt
Am 17. Dezember 2023 werden wir das Beobachter-Forum abstellen und alle Beiträge unwiderruflich löschen.
Die Details zum Entscheid und den entsprechenden Thread finden Sie hier.
-
-
MERCI VIUMAU erdling!
I hätt dr ja gärn scho ehnder danket aber i bi geschter i kes vo de Forum inecho!
I hätti da no ei Frag meh.
Was isch besser es Bankkonto oder es Postkonto ,so wäge Gebühre u Spese u settigem.U i nime aa das es ou sötti online igsehbar sy,das me gseht we ds Gäud isch ine cho u me de grad cha d Waar verschicke.
es liebe gruess
LL -
I ha mau es Poschtkonto gha. Wes mir rächt isch, wärde dir kenni Spesä verrächnet, wenn dir öper Gäud am Poschtschauter izaut. Soviu i weiss, zausch bi kennere Bank irgendwelchi Zuesatzspesä, wenn du Onlinebanking beatreisch. Izä muesch hat diä üeblichä Gebühre vo Post u Bankkonto vergliechä. Aber Onlinebanking isch scho sehr vo Vorteil, wüu du bequem vo deheime us diä Überwiesige chasch überwache.
Aja, im Ricardo chasch dini Bankagabe hinterlege u wird automatisch em Chäufer gmailt. Neui User schriebe oft unnötig es Zuesatzmail. -
Danke das mache i de grad afangs nächst wuche,i ha scho schön vorgschaffet u aui cd u Buech Covers igscannet u ds andere wo i ou wetti loswärde gfötelet:)
eso das i sobau i aues erlediget ha,grad cha starte:) u was i nid furtbechume eso u no guet isch geit a gmeinnützigs ( spiusache a nes spitau oder heim dahie) u dr räschte isch sowieso scho ungerwägs id Brocki,das würdi gar nüme wöue verherbste:)
merci no einisch!
LL